AFROPUNK

... the other Black experience

I know, I'm a perv! Or as my fam, Sketch, says 'You're energetic and vivacious'. lol

Okay, this isn't about me! I want to see what my AfroPunk family has to say about Jamie Foxx and this picture. Come wit it!

http://img13.imageshack.us/img13/2126/whodisnsfw.jpg

http://www.buzzfeed.com/peggy/jamie-foxxx-nsfw/
http://twitpic.com/duqah

Three links just in case one doesn't work. LOL

Views: 88161

Reply to This

Replies to This Discussion

'Yes it's me,' admits Jamie Foxx as naked shot of actor hanging out in the ...
Jamie Foxx has admitted that a nude picture which was leaked on the internet is of him. The candid image shows the Oscar winning actor standing naked in a bathroom while taking a photo of himself and is said to be in connection with a movie role. Wearing nothing but a black hat, the 41-year-old's toned physique and full frontal view are clearly on display. All man: Jamie Foxx has admitted a naked image which appeared on the internet is of him The picture appeared on celebrity website MediaTakeout yesterday, was swiftly removed when a representative for Foxx claimed it was property of the entertainer.

http://www.therealestatepal.com/articles/%2527Yes+it%2527s+me%252C%...
I'l pass on that picture. But it's obvious that he's not ashamed of the photo leaking. I mean he acts like it's no big thing!

Sorry, Couldn't resist.
Ha! Nice! If I were a dude and I looked like that, I'd be not even be close to pretending to be ashamed of it.
You're not going to have it for long so flaunt it while you got it!

Reminds me of the Matt Striker (really hot WWE wrestler, look him up) thing awhile back, everyone thought those were new nudes and was making a stink but they weren't new, he's a beautiful man and he takes newds just cause. The pics put an end to questions about why he acted to self assured all the time.
Well look at this. PolarVibez is the only man on AP to post his opinion so far. Po is the only one man (right now) who has an opinion about this? As I said to my husband, while we took a walk this morning, if I had posted "Any Famous Black Actress" Full Frontal Pussy Pic, the men would have been all over it. (Sure, keep that pun. Not as witty as Po's, but I tried. ) Omar said that I'd be getting comments like, 'Oh, man, I'd do her!' I appreciate PolarVibez for so many reasons *smiling*. I wonder if he will be the only man to comment. I asked my husband if he wanted to see the picture, and he agreed without hesitation. "Yep, it's a dick," he said.

I think Jamie Foxx leaked it on purpose. He wants to show off that weinie. And I ain't mad at him. I just may buy his cd now. lol Women are constantly being judged, categorized and ranked by our breasts, weight and bootays. I'm not suggesting that men be objectified in the manner that women have. But what if they were? What if a man's dick size was visible in some way by all who came in contact with him? What if we knew what all men's dicks looked like? Would men be able to handle being ranked and catergorized by their penises?
Albert, you're the best! Yo, fam, I heard Jamie Foxx's dick got signed to Young Money. lol

Albert ( Dirty Hippie) said:
I wish I was that huge when I'm flaccid... Man, that must be a miracle. I need to start working out so my penis can reach that size. That's a huge dick.... MAN IM SO DAMN JEALOUS!

The ego is now backed up... Now Kanye on the other hand... His shit better be dragging on the floor!
Y'all dudes is funny.(not in a gay way but in a um..Jamie Foxx funny way) I still haven't seen the pic. I think I'm comfortable enough with my size to not be intimidated by trying to match Mr.(cues up auto-tune)... Al A A Al A Al-co-hol. I mean dude, wow. How desperate are you for record sells?.But I guess if many female singers feel they gotta show some T&A for attention why should he be any different.

And Cocoa Puss my love, I don't hate I congratulate. It's nothing to hate on cuz um..I can hold my own!

Besides, he's a comedian and let's just say I ain't no joke.
That's gotta be like one of the sexiest pics EVER! I don't really think he's handsome, per say, but from the neck down.......

O M G!! This made my night fer sure!

: -O


Edit: I think I see a bottle of baby oil too! : P
Men are funny; all the male posts are just.. ....funny.
I doubt this was for record sales, that's a nice side effect. If we have to suffer through all the fanservice men get y'all can deal with this. Please.



Tiran said:
^^
He's got a limp dick guys...get over it.
LOL

You don't have to keep checking the thread.
No one just gets to see the wizard(lol!). You have to make an appointment. Though in this economy i'll make an exception if the money is right. I accept ass... I mean um cash, check and credit.

CocoaPuss Zine said:
if you hold your own prove it. i won't believe it til i see it.

PolarVibez said:
Y'all dudes is funny.(not in a gay way but in a um..Jamie Foxx funny way) I still haven't seen the pic. I think I'm comfortable enough with my size to not be intimidated by trying to match Mr.(cues up auto-tune)... Al A A Al A Al-co-hol. I mean dude, wow. How desperate are you for record sells?.But I guess if many female singers feel they gotta show some T&A for attention why should he be any different.

And Cocoa Puss my love, I don't hate I congratulate. It's nothing to hate on cuz um..I can hold my own!

Besides, he's a comedian and let's just say I ain't no joke.
Oh shit! Be careful, Po. Hopefully, you did read CocoaPuss' other comment about Dick of the Day sharing with friends. lol But then again, if you want to show her the wizard, you must be confident. You know, you two better not be posting on AP! Let's keep our family free of full naked exhibitionism. Nothin wrong with bartering, though. lol Good luck with that, yall. (To be young and not married.)

CocoaPuss Zine said:
the wizard? lol. lol lol. um... i'm really broke. do you think we can do a trade of some sort? as in a "you show me something i'll show you something type deal... of course you will have to go first.

PolarVibez said:
No one just gets to see the wizard(lol!). You have to make an appointment. Though in this economy i'll make an exception if the money is right. I accept ass... I mean um cash, check and credit.

CocoaPuss Zine said:
if you hold your own prove it. i won't believe it til i see it.

PolarVibez said:
Y'all dudes is funny.(not in a gay way but in a um..Jamie Foxx funny way) I still haven't seen the pic. I think I'm comfortable enough with my size to not be intimidated by trying to match Mr.(cues up auto-tune)... Al A A Al A Al-co-hol. I mean dude, wow. How desperate are you for record sells?.But I guess if many female singers feel they gotta show some T&A for attention why should he be any different.

And Cocoa Puss my love, I don't hate I congratulate. It's nothing to hate on cuz um..I can hold my own!

Besides, he's a comedian and let's just say I ain't no joke.
Me go first? Ha! Mama didn't raise no fool. I'll send you a pic and then you'll chicken out and the next thing you know there's pictures of Mr. Wizard all over the net and I'll have to deal with women chasin' me around all hours of the day.(lol!)

It would have to be some kind of deal where we go at the same time. We'd have to meet in person to hammer out the details.

CocoaPuss Zine said:
the wizard? lol. lol lol. um... i'm really broke. do you think we can do a trade of some sort? as in a "you show me something i'll show you something type deal... of course you will have to go first.

PolarVibez said:
No one just gets to see the wizard(lol!). You have to make an appointment. Though in this economy i'll make an exception if the money is right. I accept ass... I mean um cash, check and credit.

CocoaPuss Zine said:
if you hold your own prove it. i won't believe it til i see it.

PolarVibez said:
Y'all dudes is funny.(not in a gay way but in a um..Jamie Foxx funny way) I still haven't seen the pic. I think I'm comfortable enough with my size to not be intimidated by trying to match Mr.(cues up auto-tune)... Al A A Al A Al-co-hol. I mean dude, wow. How desperate are you for record sells?.But I guess if many female singers feel they gotta show some T&A for attention why should he be any different.

And Cocoa Puss my love, I don't hate I congratulate. It's nothing to hate on cuz um..I can hold my own!

Besides, he's a comedian and let's just say I ain't no joke.
An old favorite from way back that has a little bit of every kind of peen in every sort of way. If you haven't seen it, It has everything from Albino Rhinos all the way down to 'hung like a light switch'.

http://www.thepenis.com/members/penis_pix/


This has to be fake right? http://www.thepenis.com/members/penis_pix/image161.htm

lol. wowzers..... http://www.thepenis.com/members/penis_pix/image298.htm

cool.... http://www.thepenis.com/members/penis_pix/image353.htm

even peens have a sense of humor....... http://www.thepenis.com/members/penis_pix/image68.htm

http://www.thepenis.com/members/penis_pix/image158.htm

Reply to Discussion

RSS


Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

© 2016   Created by Matthew.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service


HOME
| MY PAGE | MESSAGE BOARD | BANDS | APX | BLOGS | MEDIA | FESTIVAL | ABOUT | MOVIES | STORE | CONTACT
©2013 AFROPUNK | BRANDED BY 7ONE8